Pages

a

"I am nothing special, of this I am sure. I am a common man with common thoughts and I've led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten, but I've loved another with all my heart and soul, and to me, this has always been enough."

Thursday, February 17, 2011

MRT news update

Pelan laluan MRT Kuala Lumpur (fasa pertama) yang akan menghubungkan Stesen Komuter Sungai Buloh ke Stesen Komuter Kajang dah dipamerkan kepada orang awam...

Kiranya, sekarang ni, penduduk kawasan yang terlibat sedang dalam proses memberikan feedback kepada pelan tersebut...

Kesimpulannya, laluan MRT ni masih belum finalize lagi, still subject to change... Dan sama ada MRT tu elevated or on the ground or underground (berbeza mengikut kawasan yang dilalui) juga still subject to consideration by the Federal Government after receiving the feedback...


Untuk pengetahuan umum, boleh lah, tengok gambar dan fakta-fakta di atas tu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails